Torsdagar | My favorite day

2015-01-15 >> 20:06:58
Gaah jag älskar torsdagar för det är bara en dag ifrån fredag. Idag klev jag upp och åkte direkt till jobbet och började jobba med Daniel. Kl blev 13 och jag trodde att jag skulle få sluta men icke då. Lunchade lite snabbt och åkte iväg på ett till jobb fast det blev sanering.. hihi! Kan säga att sanering är ett skitigt jobb men väldigt kul när lönen kommer in på kontot! Nu sitter jag här hemma och pratar i telefonen med Mette. Kl är 8 och jag är sjukt trött redan men ska snart käka mat här hemma, däremot så åt jag pannkakor igår som min dotter lagade åt mig!! Har en sådan underbar dotter som förstod att jag mådde dåligt igår.. ! Såhär vill jag har det varje dag.. men kan inte begära så mycket från en 10 åring. För nu ska jag gå ifrån datorn och laga min mat, Det är ju torsdag så jag är så himla glad. Dock så saknar jag en viss person.. men vi får se hur det går.., kanske skriver mer senare.. hmm
 
 
xx Annica
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback