Onsdagsbarn |positiv

2015-01-28 >> 15:59:01
Hej på er! Hur har eran dag varit? okej.. här hemma så har jag varit på bättringsvägen .. kan meddela att igår var det ännu värre för jag kunde inte sova på hela natten pga värk i magen och mina rapar luktade äggmök?! Slutade inte liksom där för när klockan blev 6:00 så fick jag springa på toaletten stup i ett och sov kanske sammanlagt 3 timmar den dagen.. Om ni förstår den känslan att jag kunde inte jobba i den tillståndet så blev hemma och idag skulle jag ta en extra dag för att vila ut mig! Aja sen idag så ringde min läkare till mig att jag ska komma till dem på lördag och få dropp. (Och jag är glad att de tog en helg så det inte drabbar mitt jobb.. tänker nu bara att jag är spruträdd och kommer nog få panik den dagen men ska få stöd av min dotter då om hon nu följer med?)
 
 
Jag och Tindra tog en fika idag efter skolan och det behövdes verkligen för vi gör exakt samma saker annars varenda dag. Börjar tröttna på sånt liv att allt går som ett ekorrehjul. Eftersom då blir livet tråkigt och det är ju klart man blir deppig som person. Nu jäklar så ska vi göra lite mer roligare saker och inte deppa! Så när vi satt där och fika så kom mitt ex faster in där och frågade hur det var med magen och pratade allmänt om allt.. (nu saknar man den där familjen extra mycket.. hoho bölar) Kanske får ta och försöka träffa dem lite oftare och få en bättre kontakt med Mimmi igen. Nu ska jag börja med maten här hemma och sen vila lite till för idag har jag städat mitt rum och fixat iordning kaninens bur, är inte direkt sugen på att bada kaninen idag för kaninen blir en vilding när vi gör det.. hihi <3 Imorgon så ska jag jobba och sen vet jag inte vad som sker... Ska kanske träffa någon om jag har lust. Och det får vi veta imorgon helt enkelt.. För nu tar jag en dag i taget.
 
 
Kram på er
 
 
Bilden är tagen från idag när vi fikade.. gud vad god den var.. bara jag som är lite besatt i semlor?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback