När om inte nu?

2015-01-23 >> 16:49:00
Tänker nog för mycket ibland; LIlla du som kanske känner dig träffad av denna text.
 
 
Utan dig har jag levt i flera år och klarade mig sjukt bra. Men sen träffades vi och har känt varandra i flera år och det har varit en bergodalbana för jag har känt mig osäker men har vuxit upp och insett vad jag vill med mitt liv, jag säger samma sak som jag säger till andra att du eller andra ska inte få "köra över mig" pga eran osäkerhet och dalta med mig tills ni har vuxit upp, eller ska vi kalla det som en 30 årskris. Jag har inte tid att stampa och grubbla på vad andra människor har svårt att växa upp och inse vad de vill med sitt liv, exempel detta.
 
 
Ett tag sen var du lika osäker som du är nu och du brydde inte ett skit vad jag sa och vad jag tyckte och tänkte, fast ändå säger du till mig att jag får inte köra över dig med dina funderingar och tankar men mina tankar och funderingar skiter du fullständgt i för du är van att köra över mig och jag har varit allt för snäll mot dig. Denna text är för jag vet att några av hans släktingar läsa min blogg och jag hoppas ni får upp era ögon och inse att personen är inte oskyldig som det verkar utan jag har varit snäll och förlåtit alla dessa ord och hotelser jag fick i somras för jag tänker att människor kan göra fel och det är mänskligt men säga och göra utnyttjande saker för att få sin vilja igenom får mig att spy och blir illamående att människor kan gör såhär! (Att det ska vara så svårt att säga exakt vad man tycker och tänker utan att skylla på sin jävla ålderskris och lyssna på sina vänner/familj 24/7)
 
 
Här får ni en bild med frågor och svara så ärligt om ni kan eller ska ni skylla på 30 årskrisen.
 
xx Annica
 
 
 

Kommentarer
Postat av: natalia

Åh vad roligt att du är med i tävlingen :D

Lycka till :D

2015-01-24 @ 13:36:51
URL: http://nattis98.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback