KOMMANDE DAGAR ÅR 2015

2015-01-16 >> 15:19:30
Wow det här året kommer bli så spännande. Förra året så gjorde jag inte så mycket förutom jobb och åter jobb! Tror detta år ska bli mer att tänka på mig själv och uppleva saker med barnen. En massa roliga äventyr ska planeras in när jag är mammaledig. Jag ska nu skriva upp lite vad som kommer ske detta år!! Kommer bli grymt.
 
 
Här kommer det några punkter som jag vet just nu;
 
 
  • Köpa nya möbler
  • Åka till Borlänge och använda mitt presentkort och även träffa Karin.
  • Föda barn och bestämma namn på barnet
  • Tivolit börjar!
  • Åka utomlands
  • Sommarlov för dottern och då ska vi bada varje dag
  • Fyller 29 år
  • Jobba ibland när jag har tid och lust
  • En person fyller år.
  • Bjuda hem folk på middag.
  • Åka till Värmland och hälsa på syrran och mamma.
  • Fira jul i Värmland.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback