Gravid problem

2015-01-23 >> 13:19:31
Halloj! Nu sitter jag här hemma och väntar på att dottern ska komma hem, precis plockat klart här hemma så det slipper jag tänka på senare! Har även lite småproblem med min kropp pga graviditeten!!! Så nästa vecka får jag veta om jag får besöka sjukhuset oftare för att få dropp för mina järnvärden/blodvärden sjunker oavsett om jag tar järntabletter, men min bm tyckte jag skulle försöka ta järntabletter och försöka vila och vara med någon ifall jag skulle svimma eller tuppa av! Ska även försöka äta blodpudding, något mer lever, spenat eller broccoli. Hoppas att jag kan äta blodpudding för det har jag aldrig ätit sånt i hela mitt liv.. har provsmakat när jag var yngre och jag minns smaken och det är något jag inte vill äta. Men skitsamma om den där blodpuddingen får bara hoppas att det funkar med något av det.. hehe..Men ha en underbar Fredag.. för imorgon är det lördag och då ska dottern ta hål i örat och sen ska vi käka ute och bara umgås!!!
 
 
xx Annica
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback