Freaks

2015-01-29 >> 00:24:00
Hejsan igen! Idag har jag bloggat lite mer än vad jag brukar göra men det är för jag är på topp förutom nu på kvällen för jag är ganska trött. Har käkat mat här hemma och det blev korvstroganoff med tex-mex smak..haha! Åt så mycket att jag fick ont i magen så dricker vatten så kroppen får lite mer vätska.
 
 
Plutten Tindra satt i sitt rum och kollade på några tjejer som har youtube kanal. Kollade lite med henne men tröttnade så jag fixa iordning i hennes hår (så långt hår hon har fått). Efter det så gick jag igenom hennes hy efter pormask och fixa lite så några försvann!!! Nu är klockan väldigt mycket så jag måste lägga mig för jag ska jobba imorgon... gah trodde jag inte skulle vara uppstartare imorgon men tydligen så är jag det så måste vara på kontoret innan halv sju!
 
 
xx Annica
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: natalia

Nu är tävlingen avslutad, kika in på bloggen för att se om du vann.

Kommer upp en ny tävling redan ikväll :D

2015-01-29 @ 18:30:39
URL: http://nattis98.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback