Beautiful monday

2015-01-19 >> 19:45:00
Hej på er igen!! Ska snart sätta mig vid tv:n och äta lite frukt och bara slappa. Ska jobba imorgon med bästa Daniel (världens snällaste kille) medans jag har haft det jobbigt så har han stöttat mig på jobbet. Sen andra kanske inte ens bryr sig att jag har foglossning och har sådan värk.. Jag har kommit in i en period där jag känner att jag vill släppa allt och dra nånstans men frågan är var då?! Har mina vänner här men fler av dem har börjat försvinna för de är mer partybrudar eller så är jag inte rolig längre, men det är synd för dem om de förlorar mig. Men sen har jag även en period att jag trivs att vara "ensamvarg" och bara sitta i min lägenhet och lyssna på musik. Försöker hitta nya låtar som kanske fastnar i mitt huvud.. haha fast ingenting fastnar där egentligen! Sen blir man så trött på vädret och vill känna frihet så då kollar man upp resor och tar reda på om hur det är att resa utomlands med en bebis, det ska bli intressamt hur det kommer sluta. (någon som vill följa med mig i Maj?)
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra Saandriiie Åhfelt

Hej! Vilken fin blogg du har!
Kika gärna in hos mig, just nu har jag två tävlingar i bloggen som söker sina vinnare och jag hoppas du vill bli en av dom, det hade vart jättekul!
Har lite nya skönhetstips uppe också! Ha en awsome day! Kram :) http://Saandriiiee.blogg.se/

2015-01-21 @ 15:55:46
URL: http://saandriiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback