Sunday…I love you

2015-02-08 >> 19:22:24
Wow.. Varför är jag så nöjd med denna vagn. Hade tänkt att ta kort på rummet men insåg att jag har inte köpt saker till sängen ännu så det ser bara dumt ut!! Nu till vagnen.. hihi! Tittade på andra vagnar men jag är mer för såna här vagnar för man kan ändra på styret så barnet åker framlänges och baklänges. Kan inte bli bättre att bebisen kan ha denna vagn och sen när den blir 6 månader så tar man ut mjukliften så har man en sittvagn! Vad mer ska man begära?
 
 
P.s Om ni ska köpa en vagn så åk till babyproffsen i Linköping.. De är verkligen hjälpsamma och visar en hur man får ihop vagnen och ta fram den billigaste vagnen åt en om man säger till dem att man inte har råd med deras dyraste vagnar.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: pernilla

Hejsan otroligt fin blogg du har!! :)

nu är det så att jag precis har börjat göra video inlägg på min blogg och jag skulle verkligen behöva lite hjälp och tips vad som intresserar er när det kommer till video? :)
skulle vara jätte tacksam om du kunde kolla in bloggen www.rosavadd.blogg.se och lämna en kommentar :)

2015-02-09 @ 11:16:37
URL: http://rosavadd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback