Love me like you do

2015-02-01 >> 20:22:00
Hejsan svejsan! (och inlägget kommer nog vara ganska tråkig idag...) ja för jag har enbart haft migrän hela dagen.
 
 
 
Haha igår så sov Tindras kompis över och vi kollade på tv och de fixade naglarna och gjorde slime, därefter så ville de vara vakna lite längre men jag orkade inte så jag la mig och sov.. Och idag när jag vaknade så kändes det som mitt huvud hade varit iväg inatt och festat loss och min kropp har stannat kvar i sängen.. Fick en sådan bakfylla känsla och jag tänkte att det är nog för jag har sovit dåligt inatt. Köpte Aloe Vera häromdagen så jag tog den imorse och tänkte att den kanske skulle hjälpa mig på traven att bli bättre. Lilla jag hade fel.. Såååååååå det blev värre! Såklart så fick jag migrän och jag tog en alvedon och hoppades att det skulle släppa.. Det blev värre och värre. Jag har fortfarande migrän och jag har varit ute och gått för att få frisk luft och äta mat vågar jag inte göra för jag kommer bara att kräkas. Det är inte roligt med det här skiten och man känner sig så handikappad.. den gör att man inte kan göra saker som man brukar göra. Sjukt jobbigt! Det går nog över tills imorgon när jag har sovit minst 8 timmar i ett tyst och mörkt rum. Man kan alltid hoppas.. Det är jobbdag imorgon och jag har inte råd att vara hemma. Jag har räkningar att betala och jag har en inköpslista som jag vill köpa till lägenheten.. Ska man få något här i livet så får man jobba ihjäl sig. Kommer bli bättre med allt inom en snar framtid. Hoppas det iaf.
 
 
 
Har planerat att en tjejkompis ska komma till mig i helgen, hon och jag har inte haft kontakt på ca 6 månader och inte setts sen maj. Nu har vi bestäämt att vi ska ses denna helg.. Så på fredag kommer hon och då ville hon shoppa på stan!! Lördag blir det dollarstore och på kvällen blir det bowling.. hihih.
 
 
Juste det så har jag bett en person i mitt liv att lämna mig ifred för gott.. Han är en underbar människa men han sårar mig lika mycket som han ger mig glädje.. bir nog bäst såhär för oss båda! Tur att jag har blivit en såpass stark person att jag kan be folk lämna mitt liv utan att det kommer tårar. Men om några år kanske jag ändrar mig men just nu vill jag inget..!
 
 
 
Ha en underbar kväll! God natt (bloggar mer imorgon)
 
 
xx Annica
 
 
 

Kommentarer
Postat av: natalia

Så roligt att du är med i tävlingen :D Lycka till !

2015-02-02 @ 17:13:00
URL: http://nouw.com/nataliatrojan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback