Glad Alla ♥Dag

2015-02-15 >> 11:21:24
Hejsan! Hoppsan så glömde jag blogga igår! Jag var hemma hela dagen för jag hade så ont i kroppen och hade ingen lust att gå någonstans. Det gjorde ingenting för oss för det är bara skönt att bara slappa här hemma, vi gav varandra presenter, frukost på sängen, god middag och såklart ligga i badet och bara njuta ♥ Om man inte har pojkvän så får man ha det mysigt med dottern på denna dag.. Hoppas ni hade det lika mysigt som vi. Jag har inget att gnälla över även om jag inte tycker om att fira denna dag men dottern gör så att man gör det för hennes skull.. hihi hon ville att vi skulle ner på stan och köpa presenter till alla hennes vänner men jag satte stopp för det. (otroligt att jag fick sådan omtänksam dotter) Tindra har alltid varit sådan och vill göra saker hela tiden. (bästa dottern)
 
 
 
Så idag blir det tvätta kläder och baka lite gott.. WOW JAG ÄLSKAR SÖNDAGAR!!! För det är så avslappnade att tvätta och stå i köket och göra något gott. Rekommenderar att börja göra lite mer roliga saker på söndagar så slipper man avsky denna dag. Vilket typ alla jag känner gör.. Orka ogilla en veckodag.
 
 
 
Nu får jag väl sätta fart här hemma.. Imorgon börjar sportlovet för dottern. Sjukt taggad är jag för det är nog första gången på flera år jag är hemma den här veckan ♥ En vecka att hitta på en massa bus.. Okej det enda jag vet att vi ska göra än så länge är att ta en fika med Erika imorgon och sen ska vi även på bio och njuta av någon bra film.. Men sen vet jag inte om det blir kryssning denna vecka heller men det skulle vara roligt att göra något!! Nu tar vi en dag i taget så får vi se vad som sker den här veckan! Egentligen kanske jag inte får åka på kryssning då jag ska få barn om 1 månad.. helvete heller att jag ska sitta här hemma och glo!
 
 
VI/NI får ha en toppen vecka ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback