Bed Of Lies

2015-02-08 >> 17:09:59
Hej på er! Sitter vid datorn efter en rolig helg med en kära vän (för en kompis kom hit i fredags och åkte hem idag), hon och jag har inte setts sen förra året i Maj. Har alltså varit "osams" men sen insåg vi att det är så barnsligt att vara osams så vi bestämde att vi skulle ses denna helg och hitta på saker tillsammans.. Blev tyvärr trött och hade foglossning så vi kunde inte bowla som vi hade planerat..! Aja men hon förstod mig så det blev en tur till Linköping och köpte barnvagn, det blev en väldigt snygg vagn så är väldigt nöjd med den.. Men vi var även på Dollarstore i Söderköping och handlade lite snabbt. I helgen så fixa vi nere i förrådet och slängde ut en hel drös med saker och tog upp Tindras gamla leksaker som bebisen ska .. Vilket var skönt att hon hjälpte mig med det. Vi lagade även en middag som var supergod. Kollade även på film och snackade skit om allt vi kunde komma på, tycker det är skönt att kunna få prata av sig!!! Så fixa hon även spjälsängen så nu är det i mitt rum men vi ska försöka måla om den om jag orkar.. hihi! Men nu ska jag fortsätta tvätta kläder och sen börja baka.. Så vi hörs senare för jag tänkte ta kort hur rummet ser ut just nu!! xx Annica
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback