Be My Hero

2015-02-25 >> 19:11:20
Hello! Har haft en slapp dag idag igen, började med att väcka Tindra och fixa frukost till oss båda. Otroligt att jag går upp så tidigt när jag egentligen kan sova lite längre men det känns bättre att vara social med dottern innan hon går till skolan! Så när hon hade gått så kollade jag på film och njöt av tystnaden! Kollade igenom hela filmen och sen började jag plocka lite här hemma så man slapp och tänka på det . Men sen somnade jag i soffan och vaknade av att någon ringde på dörren. Promenera till dörren och där stod Tindra och ville komma in men hon har nyckel men vill såklart att jag ska öppna åt henne.. hihi! Jag började laga mat till oss och det blev kålsoppa med köttfärs och det var så underbart gott. Hoppas ni har haft en lugn dag! Kram
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback