Julfesten 2015

2015-12-18 >> 10:45:51
 
 
Hejsan! För en vecka sedan så var jag på julfest med jobbet. Det var både roligt men samtidigt så var jag så nervös hur det gick med barnvakten men hon smsade mig under tiden jag var där och skickade bilder så jag fann till slut lite ro i kroppen så jag kunde njuta av festen. Hur underbart var det inte? Det var god mat och jag satt vid dem som verkligen har saknat mig på jobbet och chefen sa även att jag borde komma dit och hälsa på oftare, såklart ska jag försöka göra det men det får bli nästa år. Kvällen slutade med allsång och jag fick även en liten puss av Mr M för han tyckte jag var riktigt fin. FLER KVÄLLAR SOM DENNA TACK!  Tack för skjutsen hem Josefine och Daniel. puss!
 
 
ps. finns videos på Tindra Nilsson Karlssons kanal på youtube.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback