Give Water UF

2015-12-07 >> 18:06:00
 
Give Water UF är ett UF-företag som säljer vattenflaskor av hårdplast med specifika finesser. Jag älskar dessa produkter! Passar perfekt att ha med sig i väskan eller när du är ute och går. Jag har köpt en som jag har i min väska just nu. Passar även utmärkt för oss som har småbarn ifall man åker iväg och det finns inte drickbart vatten för att blanda välling. Vattenflaskan är en bra julklapp då den passar alla sen att 90% av vinsten går till välgörenhet till människor som inte har tillgång till vatten och sanitet.
 
Give Water UF drivs av Jesper Signarsson, Agnes Hägglund, Elin Tossman och Vendela Hansson. Om man är intresserad kan man höra av sig till [email protected] eller på FB (Give Water UF) för mer information. Det är bara att beställa till hela familjen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback