Andra Advent imorgon

2015-12-05 >> 20:19:00
 
Idag så gick vi ner på stan för att ta en fika med en killkompis och köpa julklappar. Jag, Tindra, Leah och Mr M satte oss på waynes coffee och snackade lite skit om allt möjligt och sedan pratade vi om julfesten som är nästa fredag, Jag köpte dom sista julklapparna till Tindra och visade Mr M vad jag ska ha på mig på julfesten! Tiden går så fort för imorgon är det andra advent och det är bara 10 dagar kvar till Tindras födelsedag och efter det blir det julafton. Det känns som tiden bara rullar fram i 110 km/h. Leah blir till och med 9 månader den 19 December.
 
Nu ska jag kolla lite på tv och lyssna på stormen Helga, men vi hörs imorgon. xx
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback