Amerikansk restaurang

2015-08-07 >> 20:08:04
 
Här kommer det ett tips om en prisvärd restaurang inne i Norrköping. Brooklyn Bar heter den såklart. Hur som helst så valde jag kyckligburgaren och den var smaskens! Jag kommer verkligen komma dit fler ggr och prova de andra rätterna. Barnen var nöjda med att personalen tog hänsyn till deras önskemål och de valde en toast och nuggetsmeny! Tips, tips!
 
Idag har vi även varit iväg och badat men jag brände mig i solen så vi var tvugna att gå hem. Puss!
 

Kommentarer
Postat av: Cajsa Lindahl

Nu är giveawayen avslutad och vinnare dragen! Kika in på min blogg om det va du som vann! Om du inte vann så kommer det fler tävlingar i framtiden med en ny chans. :) Det va riktigt kul att du va med och gjorde tävlingen extra spännande! Önskar dig en fortsatt bra dag! <3

Svar: okej :D
Annica

2015-08-08 @ 13:18:04
URL: http://cjssong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback