Lördag

2014-09-28 >> 14:02:00
Igår så var jag på en långpromenad med Hanna, Filip och deras hund Neo. Minns inte så mycket vad vi pratade om men lite om våran bebisar i magen för hon är gravid 10 dagar före mig. Hon tycker det är jättekul att vi är gravida samtidigt och är grannar med varandra, vilket är lite roligt för nu har jag iaf någon att prata med om det är något jag är orolig för. Fast hon har större mage än mig och jag har bara gått upp 1 gram och kan ha mina vanliga kläder fortfarande. Så det är lite skillnad och vi båda ska ta reda på kön , iallafall jag för jag har ett namn om det är en flicka men är det pojke så har jag det svårt. Jag tror då tyvärr att det blir en pojke för det brukar bli så i våran familj att man får varannan. Jag hoppas att det blir en flicka för jag har redan bebiskläder för flicka.
 
 
 
Vi hade sedan en filmkväll här på kvällen, mina vänner Jossan och Erika kom förbi. Dom ville kolla på fångarna på fortet för att se på Samir för de tycker han är så snygg. Det tycker inte jag men kollade med dem och sen kollade vi på filmer och käkade pizza och godis, jag hade det riktgt skojigt och vi planera att vi ska ses nästa helg då jag är barnledig...
 
 
Det är planerat att de vll gå ut men jag känner inte för att gå ut på krogen för jag kan inte dricka alkohol och vissa människor håller på att trängas så vill nog mer ta en god middag på en fin restaurang och bara njuta av livet.
Vi får väl se vilka som vill hänga på nästa helg. Jag har tyvärr vänner som är mer för att festa än att ta det lugnt. Jag har blivit mer lugnare och vill bara ta det lugnt och njuta av mina vänners sällskap och Tindra. Problemet får väl lösas under veckan som kommer. Än så länge så är det 6 dagar kvar och det kommer att lösa sig. Vi får se vad som sker...
 
 
 
Annars så må jag utmärkt bra. Har bara lite saknad och känner mig ensam på kvällarna, det funkar än så länge.
 
 
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback