jag har inget mer än mina tankar

2014-09-02 >> 01:56:00
Vill ni veta en roliga sak? Jag är lastgammal men jag vill faktiskt börja plugga igen och bli något stort så mina barn kan se upp till mig, iår kanske det blir svårt men det blir att plugg på distans om jag inte hittar en rik snubbe! :) Fan så nån dag när jag är ledig så ska jag gå ner på stan och hämta blanketter och skicka in ansökningar till skolorna! Älskar den här känslan att göra något nytt än och bara göra det gamla sakerna :) finns det någon anna här som ska plugga till nästa år?
 
 
Men aja men ser att klockan är mycket. Har mycket att göra imorgon! Har jobb imorgon med Angelica, vet inte när jag slutar men det blir väl tidigt. Sen när jag kommer hem så ska jag ringa till min andra chef på tivolit.
 
 
 
Nu måste jag verkligen sova, kan inte sitta här hela natten och tro att jag är hulken är något sånt. Ni får ha en toppen dag, puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback