Måndag

2014-10-06 >> 08:04:55
Helgen har gått så fort att jag har knappt hunnit umgås med vänner! Jag blev barnledig på fredagen och den spendera jag i min säng genom att kolla på gamla avsnitt från Desperate Housewives och somnade väldigt skönt i sängen. Jag vaknade av ett ryck kl 4 och tänkte att jag kan inte gå upp nu så la mig igen och vaknade kl 9, träffade Mimmi på lördags kvällen och vi tog och käka på Butlers och snackade om allting sen sist vi sågs.
 
 
Vi hade det riktigt roligt och vi lovade varandra att vi måste börja umgås lite oftare och hon ville så gärna vara barnvakt till bebisen när han/hon kommer ut. Typ då när hon sa det så blev jag verkligen tårögd för mitt ex familj har stöttat mig och funnits där efter dessa år vi hgjorde slut och det är jag tacksam för! Fast det är väl tur att jag inte har någon pojkvän nu för han skulle nog bli tjurig om han visste att ja hade kontakt med exets familj men inte själva exet xD
 
 
Det är måndag idag och Tindra är redan i skolan och jag ska väl fixa iordning mig och sen dra ner mot stan och gå på jobbintervju. Ganska nervös är jag nu för jag satt halva kvällen och frågade ut mig själv och vad jag ska svara på!
 
 
Nu måste jag stänga ner datorn och ta en lååååååång dusch.
 
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback