8 okt onsdag

2014-10-08 >> 22:34:42
Hello!
Idag vaknade jag på fel sida! Inte direkt något jag är stolt över för jag har varit en riktig bitterfitta men alla på jobbet fick sig ett gott skratt! Asså det började med att någon berättade för mig om vi inte gör en viss grej på vårat schema så får vi inte den lönen och då blev jag rasande så jag gick till attack mot våran arbetsledare! Eftersom jag har jobbat över och kämpat på som fan och visste inte vi skulle göra så nu på timewave.
 
 
Det är inte slut än. Tyvärr jobbade jag med en viss person och jag hatar korkade människor, han säger "oj är det där en bastu" och jag kunde inte hålla käften så jag sa "nej det är frysen ser du väl" fast det var bastun,  det kommer mer. Vi spelade musik från min mobil och då säger han "är det din musik Annica" och ännu en gång en trög fråga så jag svarade "nej det är grannens"! Vilken jävla dag men de andra fick iaf skratta av sig. Vi får väl se om jag vaknar på rätt sida imorgon, vill göra det så jag slipper vara såhär arg, vet att det inte är så bra.
 
 
 
Jag ska gå lägga mig nu för jag är så trött, dags att försöka lägga sig i tid xD
 
 
Jag vill bara säga att jag älskar mitt liv annars! Mitt liv är perfekt :D

Kommentarer
Postat av: ♥ Sojka ♥

Hoppas du vaknar på bättre sida. ;)

Svar: Tack men istället vaknar jag med migrän. ;)
Annica


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback