5 Oktober

2014-10-05 >> 18:20:06
Hej!
Under den här veckan så fick jag samtal från ett jobb och de ville att jag skulle komma på jobbintervju men kunde inte den dagen som de ville. Det gick bra att ändra dagen så imorgon så ska jag dit. Visst vill jag byta jobb men det kommer kännas tufft att säga hej då till mina arbetskamrater om jag får jobbet.
 
 
Jag ska ändå gå från jobbet någon gång i februari/början av mars för mammaledighet. Har då ett problem om det ny jobbet kommer godta det eller inte! Hoppas på det iaf. Jag vill inte att de ska se ner på mig för jag ska få ett barn. Men de på mitt jobb har sagt till mig att inte berätta något utan säga något när de märker det! Jag tror nog det är bäst så. Jag hoppas ni håller tummarna imorgon för min skull. Jag är skit nervös redan och vet inte vad jag ska ta vägen. Och jag vet att man måste vara förberedd men det får jag göra senare när Tindra har somnat. Hon är som sagt hemma igen och det känns så underbart. Hur hade livet sett ut om hon inte fanns? Ska jag vara ärlig? Så tror jag att mitt liv hade varit riktigt tråkigt och jag hade inte blivit den personen jag är idag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

lycka till på arbetsintervjun.

Svar: Tack så mycket ;)
Annica

2014-10-05 @ 20:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback