Trööööött

2014-03-09 >> 12:24:55
Vaknade till vid 10 idag och Tindra var redan vaken..
Men klev upp och frågade om hon hade käkat frukost men det hade hon inte så fixa iordning gröt med kanel och socker :) Visst vill man ha mjölk till och även ha den varm men hon ville ha den kall och utan mjölk haha. Fixade iordning matköpslistan förut så vi ska storhandla idag så vi har mat i veckan, jag har ingen bil just nu så ibland brukar killen skjutsa mig eller min killkompis Tommy eller så går vi till den närmaste affären, ALLTSÅ lidl.. Så sjukt jobbigt och inte ha en bil men det kommer iår när jag börjar jobba extra på ett ställe. Iallafall så är jag sjukt trött idag och vill bara sova, idag har jag inte tid med det direkt för måste städa och tvätta och fixa inför imorgon, vi kommer få besök av soc imorgon så de vill träffa Tindra och prata med henne vad de jobbar som :)
Hoppas att det kommer gå sjukt bra imorgon! Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback