Snart lördag

2014-03-07 >> 17:00:33
Veckan har gått väldigt fort. Jag längtade redan efter onsdag och onsdag kom och nu är det fredag. Snart är det lördag!
 
Jag vabba i måndags och i tisdags var det möte och onsdag fick jag ont i magen (gallsten) och igår fanns det inga jobb så låg hemma och tänkte. Idag gick jag till jobbet även om jag mådde illa imorse och kände hur kroppen svettades. Det gick bra att cykla till jobbet och när jag var där så började jag frysa istället!
 
 
Snart hoppas jag att killen ringer och frågar om han kan komma förbi för vi har inte setts sen söndags. Har faktiskt varit jobbigt för min del att knappt vara med den man är tillsammans med. Även om jag vet att han är en sådan trogen person så finns det folk omkring mig som försöker sätta igång mina hjärnspöken. Det har väl hänt att jag har trott på dem och sjunker ner men samtidigt så tänker jag till att varför skulle han göra det för, hoppas de som ä i min närhet kan sluta säga saker som de inte vet något om för riske kan ju faktiskt bli att jag litar på era lögner.
 
 
Tindra är iväg med några kompisar och leker ute och jag sitter hemma med migrän. Verkligen roligt men jag ska väl göra det sista här hemma och sen ha fredags mys. Kan vara skönt och bara ligga och mysa i soffan! Hej då!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback