No Way Out

2014-03-13 >> 17:36:38
Jag är redan slutkörd, äsch säger ni kanske men det är sant. Jag gick upp vid 6 idag och vaknade med värsta konstiga känslan i kroppen/huvudet för allt kändes tungt och jag ville bara gå lägga mig och bara sova bort dagen. Det gick bra att cykla till jobbet men när man satt där så blev jag yr och ville bara åka hem. Ett försök att åka iväg på jobb var mitt mål imorse och vi kom till lägenheten och jag bara kände hur huvudet blev tyngre, eftersom jag redan var där så bad jag om att vara i badrummet och Stefan sa okej. Jag gick in i någon dimmig värld och vips så var jag klar i badrummet men jag bad honom titta in och kolla så jag inte har missat något. Jag satte mig på balkongen oh tog lite luft och fundera om jag är kanske hungrig. Jag börja käka men det var samma sak och drack en massa vatten. Samma veva gick jag till kiosken och köpte lite choklad för att få i mig lite socker men det funkade inte heller. Det var en jävla lång jobbpass fast ändå inte bara 4 timmar, det blev mer jobb sen när vi var klara på första stället och det gick väl bra.
 
Tindra har kommit i någon konstig fas i livet. Jag har regler här hemma och när vi pratar/diskuterar så kan det bli att Tindra blir arg när hon egentligen har fel och säger till mig att hon vill inte höra, och jag förklarar för henne att börjar man disutera så år man faktiskt lyssna tills det avslutas. Jag är kanske sträng mamma om man jämför med de andra mammor. Tanken är att jag gör såhär är för hon inte ska bli bortskämd och hon måste följa mina regler och bryter hon dem så får hon straff och sköter hon sig och städar sitt rum själv så får hon veckopeng, ska nu lugna ner mig för jag tror det är något i kroppen som gör att jag blir känsligare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback