Här igen!

2014-03-31 >> 20:42:00
Wow, har varit regn imorse och nu skiner solen och mn känner verkligen hur våren är här nu. Men nu ska jag titta lite på tv och njuta av tystnaden. För Tindra ligger redan och sover i sin säng, så då får man passa på att använda tv:n för sig själv, har knappt aldrig tid att kolla på tv längre för jag gör sysslor i lägenheten eller gör saker ute med dottern. Är väl så för det är så varmt ute om dagarna. Råkade se i helgen att Halvars har öppnat så har lovat Tindra att vi ska dit i helgen och käka glass. För killen ska tydligen till sin syster i helgen så vi blir helt själva , men det gör inget för jag tycker det är skönt och hitta på saker själv med dottern (ja, ibland vore det trevligt om han också var med) som sagt så får man inte alltid som man vill.
 
En dag i taget tar jag i mitt liv, och njuter av varje sekund med människor som gör att jag mår bra. Men nu ska jag dra mig härifrån så hörs vi imorgon. Hoppas jag har något roligt att skriva om imorgon! Nåja, ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback