Han/hon ska bara hålla sin jävla käft!

2014-03-12 >> 11:46:08
Har aldrig varit såhär irriterad på en människa/människor förut. Har faktiskt rättigheter!
Klarar inte av stress på jobbet för de behandlar oss exakt som slavar. Klarar inte av att hela tiden på sin fritid uppdatera schemat för att se om man har jobb imorgon eller ställa klockan tidigt på morgonen ifall de ringer mig!
Klarat inte deras sätt att bara skicka ett jävla sms "du ska jobba" på sin fritid utan att prata med mig och fråga om jag kan jobba.
Det är inte så himla svårt att ringa och fråga en människa och svarar inte personen men ring någon annan dåra!
Kommer söka jobb idag på min lediga dag och hoppas att jag hittar något annat. Kommer snart bryta ihop om jag fortsätter jobba kvar där.
Skulle någon ringa mig idag att jag ska börja idag så skulle jag inte tveka att sluta omedelbart.
Och jag har tyvärr 1 månads uppsägningstid men jag skulle nog be chefen stoppa upp det någonstans och bara lämna in kläderna och sakerna och HEJ DÅ, har några som har gjort så på jobbet för de inte pallar med cheferna?
Nej nu skriver jag inte så för ni ska bli såhär att oj vad de värkar dåliga, jag skriver det här för jag behöver prata av mig eller skriva av mig! ^^
Jag har ing problem att de ringer och frågar mig om jobb för jag tackar gärna ja men deras sätt och beordra att "du ska jobba" och det är en arbetsledare som inte gör så mot mig!
Vilket är väldigt skönt för han ringer en gång och sen skickar han sms vad han ville och svarar jag inte så antar han att jag sover så han letar vidare.
Han ska tyvärr sluta jobba denna månaden för han han fått ett annat jobb och då kommer vi till dem där som inte kan, dom som bara skickar ett sms att man ska jobba..
Ja jo vi märker hur detta slutar..
Ska som sagt söka jobb idag och träna lite i skogen för jag orkar inte gå till gymmet. Fast på gymmet så kan man stänga a sig med musik och bara trampa på samma ställe.
Men nu ska jag väl fortsätta! Och ha en bra dag!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback