Det är väl inte bara jag...?

2014-03-30 >> 19:22:00
 
Det är sommartid nu och jag längtar som fan till sommaren och kunna åka utomlands med familjen?
Och snart ska man börja jobba på tivolit igen och träffa alla underbara människor.
Jag älskar att jobba dygnet runt och se pengarna växa. Varför skaffar jag inte sådant jobb på heltid? Ja jag försöker men hittar ingen som vill anställa mig.
 
 
Har idag planerat att städa lägenheten lite grann. Ska även försöka fixa så det blir fint på balkongen.
Inte det roligaste men måste göras. Men sen får vi se om killen kommer hit eller om vi ses nästa vecka.
Ska lägga mig om ca 1 timme för det är jobb imorgon. Så god natt på er.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback