Skitstart på veckan. 12.09 och redan skit.

2014-01-27 >> 12:15:38
Och såklart så fick Tindra feber igen, är så trött på att vabba för jag har inte råd att vara hemma längre för jag måste jobba så jag har råd att bo kvar i lägenheten. Vi kanske får helt enkelt flytta ifrån den här lägenheten för den börjar bli dyr och ska Tindra fortsätta vara sjuk så kommer jag inte ha råd att bo här.
Sen så hoppas jag att jag får jobba extra i sommar så jag kan köpa mig en bil och även åka utomlands med familjen. Får se om det blir som jag har tänkt mig. Blir iaf kryssning detta år och då ska jag inte glömma åksjuktabletterna... Som sist jag var på kryssning så låg jag i hytten och spydde som en gris. Jaha så roligt hade vi det, tack sjösjukan! Börjar nu bli irriterad på allt. Nu får jag fortsätta här hemma och ringa försäkringskassan och sen städa och ge dottern mat. Min dotter är ganska kräsen när det gäller mat så det ska allting vara från grunden. Detta gör att vi gör mer hälsosammare mat. Men ibland köper vi pizza för vi orkar inte laga mat jämt...
 
 
Hatar det här nu så jag går.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback