Peppande text!

2014-01-04 >> 16:13:55
DU lever bara en gång
Älska mer
Tro på dig själv
Njut av dagen
Gör saker du tycker om
Skratta mer
Se dig omkring, njut
Pussas och kramas
Skapa vardags lyx
Ta vara på de sagolika ögonblicken
Drömmar går i uppfyllelse, dröm!
Du är manusskrivare för ditt liv
Våga och vinn
Lev varje dag som om det vore den sista
Häng inte upp dig på små saker
Ha solens strålar i ansiktet
Ge aldrig upp det du brinner för
DU ÄR VÄRD ATT MÅ BRA VARJE DAG!
 
 
Denna text fann jag på intnet och tyckte att jag skulle dela med mig den till er, och jag hoppas att ni läser och tänker mer positivt, fick mig att tänka till och sluta älta på saker :) Så jag hoppas eran dag blir helt underbart!
 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback