Ett liv värt att leva

2014-01-14 >> 18:18:31
Min blogg handlar såklart om mig och min familj, det kan förekomma lite om mina åsikter men det får ni bara acceptera att jag är inte som dig. Denna blogg är för min egen skull och kunna blicka framåt och se och bli påmind om smärtan eller helt enkelt glädjen.
Kanske ni tycker som mig eller tycker att läsa något när ni sitter där hemma på rummet och har tråkigt.
Det gör inget för min del men kommenterar ni något som sårar min familj så gör jag som alla andra "anmäler".
Jag kan ta kritik och jag kan även ta en diskussion men vissa ggr är jag för trött för att ta en sådan och då kan det ta några dagar att svara på det. Dem som är nyfikna och ogillar mig skarpt så tackar jag för ni bryr er att läsa min blogg, och kan meddela att jag mår sjukt bra och kommer aldrig mer mår lika dåligt som jag gjorde för några månader sen.
Ta hand om er!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback