Bara man försöker

2014-01-13 >> 18:08:05
Igår fick jag en fråga på ask. Jag trodde aldrig att han skulle höra av sig något mer eftersom han sa till mig att jag fick inte ringa eller smsa och jag har inte gjort det heller. Han skrev eller påstod att jag "ligger runt" när jag har pojkvän!
Och när jag frågade honom hur han kan skriva så när det inte är sant!
Fast då skriver han istället att jag kanske inte gör så mot honom men mot de andra killarna jag har varit tillsammans med... Men jag fattar ändå inte hur man kan skriva sp och påstå en sak som inte är sant och som tur är så vet min pojkvän att det är bara han jag vill ha. De blev inge tjafs eller något mellan oss två utan jag blev mest irriterad på mitt ex som håller på! Det enda jag vill just nu är att få mina pengar så jag slipper honom för resten av mitt liv!
 
 
Jag älskar dig <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback