31/1

2014-01-31 >> 20:54:10
Vaknade kl 5 imorse. Men ändå var jag så trött att jag ville lägga mig igen och somna om. Tindra låg bredvid mig och till slut kände jag att det är lika bra att jag går upp så det är över. Så kommer jag hem sen och har fredagsmys.
 
 
"1Månadfirande" , som jag och killen firar idag. Det gör vi på varsitt håll för han är hemma och spelar och jag sitter hemma med Tindra. Men jag hade faktiskt tänkt och överraska honom men det fick bli ändrande planer.
 
 
 
Imorgon blir det badhuset med Tindra och killen ska tydligen med, great att vi gör något titllsammans! Så det inte är ett förhållande att man bara ses några timmar i veckan och inget mer. Tråkigt att vi inte ses lika mycket som vi gjorde förut när vi "dejta". Hoppas bara att det är något i luften bara!
 
 
 
Inatt så ska jag och Tindra sova i vardagsrummet för jag har ingen lust att sova i sovrummet! Hade ingen matlust heller förut men tvingade i mig maten så jag mår illa nu! Jaja snart är det dags för filmkväll, även om jag är lite trött så ska jag hålla mig vaken. Men jag skriver mer imorgon eller om jag skriver senare. Spännande att läsa det här eller! :D
 
Kramar
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback