Tindra NK

2014-02-10 >> 18:31:23
 
Jag har nog den mest klumpigaste dotter som finns på denna jord, att jag skriver så är för i lördags så sprang hon i lägenheten. Men jag och Junior sa till henne att man ska inte springa i lägenheten.
Jag eller vi hade såklart rätt och precis då slår hon i foten i soffans "fötter". Att bara se henne ramla och rulla runt på golvet och skrika fick mig att småskratta för stunden för jag trodde hon inte fick så ont. Det blev istället att hon hade skit ont hela kvällen och kunde inte gå, hur mycket jag än försökte övertala henne att försöka röra på foten så ville hon inte så jag tänkte inte mer på det. Jag väckte henne nästa dag och hon hoppade på ett ben och ena tån var blå och hon kunde fortfarande inte gå på den foten.
Jag tänkte igår att det är nog bara lite smärta kvar så hon kan nog gå imorgon med den foten.
Jag hade fel ännu en gång för idag på morgonen så kunde hon inte ställa ner foten alls så imorgon blir det en tur till VC och kanske få ett par kryckor.
 
Jag har även smsat med Tindras pappa idag att han ska hämta henne i Norrköping, för jag har inte råd att lägga ut 2000:- på en månad för hon ska komma till honom och sen var det inte mitt val att han bestämde sig att flytta längre ifrån henne. Det bästa är att jag prata med familjerätten och de sa själva att jag kan bidra med en liten summa men det är hans ansvar att hämta och lämna henne då det var han som flyttade längre ifrån henne, sen att han är umgängesförälder. Jag pratade även med dem angående hur hans beteende har varit att han bestämmer dag och tid men håller inte tiden och när jag ber honom en sak så hotar han att han ska ta med Tindra hem till sig, och att han säger till Tindra att hon borde flytta upp dit för att slippa åka så långt men han ljuger ju för henne för det blir ändå långt för då måstehon till mig.
 
 
Men men nu måste jag göra mer sysslor här hemma men imorgon är jag iaf ledig. Jag har massor att göra imorgon för jag ska till VC, gymmet och tandläkaren.
 
 
hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback