It's like death without the sleeping part

2014-02-05 >> 20:59:00
Jag försöker vara glad, jag försöker vara positiv. Mest av allt så vill jag bara att det ska bli Mars. Jag vill bar blunda och vakna upp att det är 1 Mars och våren är påväg. Jag är jävligt glad för mina vänner jag har och min pojkvän. Att hans bara finns där gör mig glad, att kunna ringa honom och bara höra hans röst tröstar mig, det känns skönt när han håller om mig för det lugnar ner mig. Jag är även glad att jag har min dotter på heltid, riktigt skönt. Jag hade nog känt mig helt ensam om hon inte hade funnits i mitt liv, för det är hon som är hos mig varje dag och varje natt. Men när hon är hos sin pappa så är det något inom mig så gör att jag tappar självkänslan totalt. Det är jobbigt när det blir så, och jag vet att hon kommer inte alltid bo hos mig, även om hon bara är 9 år så går tiden väldigt fort...
 
 
Det är dags för mig att lägga mig. Alla får ha en bra dag imorgon och är det något så får ni gärna skriva till mig.
 
 
Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback