Hellu

2014-02-14 >> 15:53:00
Då har man jobbat med hemstäd idag och jag kan erkänna att det var roligt att jobba med Elisabeth men jag är mer död än levande! INTE OKEJ för det är alla hjärtans dag och jag har inte köpt något till min kille. Man kanske kan göra något imorgon istället för just nu vill jag bara lägga mig ner och sova för kvällen, det vore toppen men vi får väl se vad killen säger. Man kanske kan be honom komma hit med mat och sen lämna det vid dörren och åka (haha, skämtar), jag är ingen sådan person som utnyttjar folk, men så är det när man är såpass trött att man inte kan knappt hålla upp ögonen, och ändå sitter man här och försöker få fram till er att jag är TRÖTT.. Usch förstår ni det nu :/
 
 
Skönt att jag är ledig till onsdag nu :)
 
Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback