Hänt ett och annat...

2014-02-09 >> 14:37:00
Hejsan!
 
Som det står på rubriken så har det hänt saker...
Såklart har Tindra stukad fot från igår :/
Sämst med henne är ju att hon är så klumpig och vi har inga kryckor hemma så frågan är hur hon ska ta sig till skolan imorgon.
Jag har inte råd att vara hemma mer med henne och hennes pappa hjälper inte till ett dugg :(
Sen så börjar jag bli sjuk och jag kommer gå till jobbet iaf oavsett om jag har feber :(
Jag har som sagt inte råd och jag hoppas månaden April kommer snart för då kommer jag jobba extra.
Kommer använda pengarna till en ny bil och även köpa presenter till Tindra och även åka utomlands, såklart hitta på något för dom där pengarna :)
 
 
Så nu ska jag fixa mat och njuta av att killen är här :) sen blir det bingolotto och jag hoppas att jag vinner en bil, så vi hörs imorgon. Junior jag älskar dig.
 
 
Och om 2 dagar så ska jag till tandläkaren :)
 
 
XoXo
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback