Förlåt mig!! ;)

2014-02-04 >> 17:36:14
Ja det är en sak som jag har stört mig på! Men för att inte säga det till själva personen för jag har märkt att hon tar allting negativt oavsett vad man säger... Nu är det såhär att hon har börjat blogga på en sida som heter Sinnersgirl! :) Kan säga att det bryr jag mig inte om vad hon skriver eller lägger upp för bilder där, och jag tycker att människor ska få göra vad de vill med sitt liv, fast göra det offentligt så att alla kan se och kan inte "radera" dem från sidan då de är fast på hennes! Och sen sitta och lägga upp halvnakna bilder och personer som finns på hennes sida säger att det är sånt där dom inte vill se pga rädsla för att deras barn kan se eller andra äckliga snubbar! Har läst att några kommentera som jag skrev här och vad får de tillbaka av henne att de ska dra åt helvete och att de är avundsjuka :) Men jag kan svära på min fars grav att jag är verkligen inte avundsjuk och ska inte behöva dra åt helvete för jag har andra åsikter, jag kan tycka att om det är professionella bilder (riktiga modellbilder av en riktig fotograf) så gör det mig inget men att sitta hemma och ta kort med mobilen och puta ut med läpparna och visa brösten och röven inför alla på fb det är osmakligt! (jag har en vän på facebook som jobbar som modell, okej glamourmodell) Men det är inga bilder som är osmakligt utan de är tagna av en riktigt fotograf inte av henne. Problemet med dessa flickor för jag har själv varit en sådan som lagt upp halvnakna bilder när jag var yngre men det var tecken på uppmärksamhet och dåligt sälvförtroende, idag lägger jag inte upp bilder som är osmakliga och anser att min kropp tillhör mig och ingen annan! Och skulle jag jobba som modell så ska bilderna tas av en riktig fotograf och inte sprida runt bilder på min sida som är för min familj :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback