Äntligen helg!

2014-02-07 >> 20:32:00
Har jobbat idag med tv killar som heter Stefan och Daniel. Såklart gick det så bra att jag och Stefan fick jobba fortsätta jobba och de andra fick gå hem. Och när det började mot sitt slut så insåg jag att jag var tvungen att gå hem idag. (suck)
 
 
Är nu hemma och fixar det mesta så jag slipper tänka på det i helgen, men imorgon blir det mor och dotter dag på stan. Men på kvällen vet jag inte vad vi ska göra för jag är så tom på ideér. Har jag tur så kanske Tindra går hem till en kompis och sover över där..
 
 
Jag har även hunnit prata med min storasyster Linda idag. Fick bli en kortis för hon höll på att flyttstäda huset som hon flyttar ifrån nu i helgen. Vi skulle prata senar när hon har tid.
 
 
Jag ska nu har fredagsmys med dottern och killen för vi ses bara på helgerna. För vi tycker det är skönt att det är såhär och inge tvång att umgås och v kan vara ifrån varandra och vara med vännerna utan varandra.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback