DET BÄSTA FRÅN 2014

2014-12-31 >> 15:33:44
 
 
Här är en bild från 2014 som fick mig bli väldigt glad att jag kan få barn igen även om jag förlorade pojkvännen/exet samma veva. Allt jag har gått igenom detta år har fått mig att bli mer starkare och låter inte människor köra över mig oavsett vad jag tycker och tänker. 2014 är även ett år där jag kände mig som perfekta flickvännen och även perfekta mamman till Tindra, utan dessa motgångar jag gick igenom fick mig även att inse vilka som är äkta vänner och vilka är energitjuvar. Men 2015 ska bli ännu bättre för jag har bestämt att göra mer saker med barnen och familjen och även försöka hitta kärleken igen, ses nästa år!
 
 
♥ Mamma älskar er ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback