Otillräcklig...

2014-04-16 >> 17:59:43
Jag jobbar 7 - 16 varje dag och när jag kommer hem så försöker jag ta vara på mitt hem!
Jag städar/plockar varje dag efter min dotter som inte vet vad "plocka bort efter sig" är för något och lagar mat varje dag minst 1 timme står jag vid spisen.
Att jag gör det här är för jag vill ha pengar så jag kan leva och kunna bo kvar i lägenheten och köper saker till dottern och lagar mat från grunden är mitt sätt att visa kärlek till min dotter.
Jag känner mig även otillräcklig för mina vänner som ringer varje dag och jag klickar dem för jag har ingen ork eller lust. Vara själv en stund och njuta av tystnaden är skönt.
Men jag känner att jag har inte tid att lägga 1 timme per person varje dag för då känner jag mig bara mer otillräcklig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback