Öppet hus

2014-04-10 >> 10:36:04
Idag är jag hemma från jobbet för jag låg med migrän hela dagen. Eftersom jag är hemma så är jag sugen på att få lite sällskap här hemma.
 
När det ändå är fint väder ute så ska jag gå en promenad till Skarphagen och köpa lite mat till mig och kaninen. Men vid 18 tiden så ska jag till tandläkaren och fixa mina tänder. :/
Sen efter det så ska jag hem och boka tågresa tills imorgon. Det blir en resa till Valla och kanske till Västerås, om vi har råd att åka dit. Men det märker vi då. Jag blir kanske inte barnledig denna vecka heller för Tindras pappa krånglar till det.. Så jävla trött på det här! Rätt ska vara rätt!
 
 
Vi får se hur detta blir för jag kan gå med på att åka tåg till Västerås för det har jag råd med. Fick så mycket utgifter den här månaden att jag undra verkligen om mina pengar växer på träd. Det börjar jag undra om det är sant. Haha skulle vara fränt och ha ett träd på balkongen som man plockar av!
 
 
Nu ska jag fixa det sista i lägenheten och sen försöka träffa någon kompis. Ville bara skriva av mig lite.
Godmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback