Måsten

2014-04-19 >> 11:33:53
Idag har jag ganska mycket att göra här hemma.
Jag måste städa lägenheten inför nästa helg så man inte skäms när Emilia kommer till mig.
Jag ska även umgås med Tindra och vi har bestämt att käka ute ikväll för det är påsk.
Jag måste även planera min vecka som kommer och spara pengar till en cykel.
Jag måste även betala räkningar.
 
 
Förövrigt så ska jag inte göra så mycket imorgon förutom att tvätta kläder! Börjar bli en stor klädhög inne på toan. Ett mount everestberg som ska bort, och det ska den imorgon. Hur skönt kommer det inte att bli för mig att slippa den där högen sen?!
 
Dessutom så kommer tivolit till Borgen nu på fredag!! Kommer bli as kul för jag ska dit och säga hej och sen se vilka som ska jobba där.
 
 
Nu ska jag fortsätta med mina måsten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback