JAAAAA!!!!!! <3

2014-04-05 >> 11:01:33
Och nu har jag äntligen helg och jobbar inte förrän på onsdag!!! Jag har så mycket att göra nästa vecka ändå för jag ska ringa några samtal och sen bestämma med Johan om fredagen!!!!! Så ska jag även försöka hinna gå till gymmet och träna upp kroppen! Ska bli en toppen vecka för på fredag ska jag även till min tjejkompis Emilia och stanna där till söndag!! Det ska bli så roligt att jag vill redan åka dit idag men idag ska jag & dottern ner på stan och handla kläder och sen ska vi käka glass på Halvars, det är så himla skönt väder ute idag också :) vi ska bara njuta och vara så lyckliga den här helgen och även nästa, annars så blir det synd om personen som förstör min vecka, men nu vet ni iaf att jag lever och jag är så pepp :D
SÅ HA EN TREVLIG LÖRDAG!!!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback