Its all about you, true?

2014-04-19 >> 00:00:00
Kan inte fatta hur folk kan förändras. Exakt 6 månader sen vi alla sågs. En helt underbar gäng även om det var fullt med drama och konflikter så var vi en familj. Jag var den personen alla gick till och pratade av sig och fick råd och när de även var nära på att dra därifrån så fick jag dem att stanna, och jag var inte osams med någon alls och tyckte inte illa om någon på det sättet men viss har man åsikter. Det var en mardröm samt även en underbar dröm för jag fick vara med min bästa vän varje helg och de andra vännerna man fick där, det som var mardröm var att den "mannen" jag var tillsammans med fick mig att må dåligt och fick mig att stanna i ett förhållande som jag inte trivdes i. Varför vill jag skriva det här på min blogg. Nu är det såhär att jag har fått höra av en viss person att jag är en hora, falsk bitch och det är jag och Emilia som skapar drama och ljuger om allt men det roliga är att den här personen som har sagt allt det här har skrivit till mig och beklagat sig och kastat skit på mitt ex som hon är kär i. Men jag har då svarat på hennes frågor och även gett henne råd som skulle få henne att må bättre men istället är jag allt det där och jag vet att de nu snackar skit om mig, det gör inget men jag vill då tala om att jag är ingen HORA för jag är en helt vanlig människa som har förhållande med en SVENSK kille och falsk är väl felordval utan mer ärlig, aldrig någonsin skulle jag sitta och slicka röv för en annan människa för att bli omtyckt för jag är mer den jag är och hatar personen mig så låt den hata mig och älskar personen min ärlighet så varsågod och älska mig! Jag tänker inte sitta och läsa skiten som du skriver om mig till andra och säger till andra för säg det till mig istället så kan vi slänga ner stridsyxan och låta den ligga kvar där, som sagt jag får för det mesta skit när jag är ärlig men jag är hellre ärlig än gå runt med lögner.
 
 
Titta inte på mig.
Prata inte med mig.
Om du ändå snackar skit bakom ryggen.
Då har jag inget med dig att göra.
Isåfall kan du lika gärna lämna mig.
Jag klarar mig bättre utan dig.
 
 
Tror det är dags för sängen nu.. god natt
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback