Fuck you slyna!

2014-04-29 >> 23:55:00
Arg, irriterad på människor som jag inte har kontakt med längre.
Skitsnack och avundsjuka är vad det kallas från era käftar!
Klagar/gnäller för jag umgås med rumäner och ni valde faktiskt bort mig från avdelningen för att slippa skitsnack. Men ändå ser jag och hör att ni lägger skulden på mig eller min kompis att vi skapar drama!
Jag försöker hålla mig borta från drama för det är sjukt skönt och slippa er i sommar och slippa mitt jävla ex som är skyldig mig 30.000:- som jag aldrig kommer få tillbaka. Så varför inte låta mig umgås med vilka jag vill utan att ni ska gnälla!
När ska ni inse att det är ni som skapar skiten och ser till att dramat aldrig försvinner. Så snälla låt mig vara ifred nu.. Så jag kan fortsätta njuta av livet.
Så nu ska jag sova bredvid min älskling. Mitt allt och Tindra såklart.. Ni gör så jag orkar med mitt liv.. ♥ Jag älskar er!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback