Det var ett tag sen:)

2014-04-10 >> 13:48:00
Hej igen för 3 timmar sen.
Har haft det ganska tråkigt för alla mina vänner jag känner jobbar idag och jag har bara gått runt i lägenheten och sökt jobb/lägenheter/hus.
 
Har man tid så kan man söka jobb som sagt!
 
 
Dagarna kommer se ut såhär i helgen, det är lite oklart men lite vet jag.
Det kommer bli en tågresa på fredag runt 18 tiden och kommer fram till Valla runt 19, hon som jag ska vara med ska väl gå till Tempo med mig som vi brukar göra, vi ska väl inte göra så mycket den dage iaf för jag kommer vara sjukt trött, vi kommer göra mer saker på lördag. Men det blir att Sebastian kommer hem från Ukraina så han tar tget till Katrineholm på lördag och vi kommer åka in och ta en fika med honom så ska han få prata om hur det var där nere :) Men sen är vi osäkra om vi ska till Västerås och hälsa på några där. Har som sagt inte bestämt det där än. Antar att det blir en filmkväll hos Emilia och se på Disneyfilmer och käka en massa godis och snacka skit som vi brukar göra för vi är så falska av oss, så på söndag så blir det tripp till Norrköping igen och då följer Emilia med mig hem, för hon ska stanna hos mig till Onsdag morgon. Vi firar även snart 1 år som bästa vänner ♥
 
 
Fast datum vet jag inte exakt men något ska man hitta på med henne iaf.
 
 
Idag ska jag även ringa till Johan och fråga om ett förslag och säger han nej så går det inte.
Jag ska även förklara för honom om hur det ser ut!
 
 
Det var allt med mitt gnäll idag, men vi får väl se vad jag skriver om imorgon, ska försöka skriva något positivt, men man vet aldrig.
 
 
Puss hej
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback