Älskar er!!

2014-04-07 >> 14:50:00
 
 
Vet inte hur ni kom in i mitt liv för utan er så hade jag känt mig så ensam och varit nere i skiten.. Vill bara säga tack till Tindra att du kom in i mitt liv för ca 10 år sen och du har verkligen visat mig hur en äkta mor&dotter relation ska vara! Alla ni andra som finns där som Mette, Junior, Sebastian, Helene, Daniel, Kicki, Jonte och Martin&Per. (Fast ni läser inte min blogg men jag hoppas att ni gör det när ni har tid), men jag vill säga att jag är väldigt glad att ni finns där i mitt liv och även ser själva med egna ögon att jag är en stark person och är inte sådan person som snackar skit om andra bakom ryggen. Alla har vi en dålig dag och kan muttra och tala illa om personer för det har jag förstått att människor gör så, alltså måste vi även kunna förlåta dem och det finns de som inte vågar säga som det är men jag är inte en av dem. Jag har alltid sagt vad jag tycker och tänker om folk även om jag är idag vän med dem men folk förändras antingen till det sämre eller till det bättre ♥ Vad skulle jag göra utan er i mitt liv för det är faktiskt ni som har gjort mig till den jag är idag ?

Kommentarer
Postat av: MATILDA

Hej, tittar in och önskar dig en bra tisdag! :) Kram

Svar: Detsamma :D <3
Annica

2014-04-08 @ 16:50:42
URL: http://matildays.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback