50

2014-04-24 >> 19:28:00
Nu är det 50 dagar tills Tindra slutar 3:an och det känns som tiden går för fort ♥ Och efter sommarlovet så börjar fröken 4:an och jag vill bara att tiden ska stanna i några år så man hinner umgås och ta vara på tiden man förlorar för man jobbar eller låter henne åka till sin far :( Lillen blir tyvärr STOR en vacker dag och det är bara att inse det att man inte kan ändra på något!! Fast jag vet att den dagen hon flyttar hemifrån så kommer jag vara nr 1 för henne och hon kommer nog springa hem till mamma och prata av sig!
 
 
Hoppas ni tar vara på familjen innan det är försent!! ♥
Vi gör det iaf!!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Beatrice, mamma till Robin och Jennifer

Nu har jag presenterat vinnaren av Eddie the Elephant på bloggen, kom in och se om det var du :)

KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback