OTHERSIDE

2013-03-17 >> 09:57:11
Jag vaknade precis och jag är dundertrött, bara för jag var vaken till kl 1 inatt och det är såklart mitt fel, och igår var det så mysigt för Markus + hans barn var här och vi gosade med kaninen och sen kollade vi på film som barnen valde fram. Det känns så skönt att de kommer bra överens med mig och att de gillar mig! Det var verkligen länge sen jag kände mig såhär lycklig och omtyckt för den jag är. Förut fick man alltid höra att jag gjorde aldrig bra ifrån mig och det spelade ingen roll vad jag gjorde för det var fel.
 
 
Idag ska vi till Markus och vara med dem en stund för sen måste jag vara hemma och tvätta kläder och fixa det sista inför veckan, jobb hela veckan + helgen, MONEY, sen ska jag träna också!
 
 
Och om 2 veckor så åker Tindra till sin pappa och då ska jag ha tjejkväll med bästa Mette. Det är en av mina bästa vänner som jag verkligen berättar allt för och mår så jävla bra att vara med henne! Hoppas verkligen att hon tycker detsamma...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback