Who Will Rise?

2013-01-10 >> 20:06:48
Idag varjag ledig, hade tänkt och gymma idag! Men var så otrolig trött så jag stannade hemma och städa lite och sökte jobb/utbildningar! Fick svar på en av dem redan idag att han tyckte jag verkade intressant så han ska skicka min ansökan vidare till VD! :) Me so happy!

Sen hade vi möte på jobbet, blev lite för mycket flum än allvarlig samtal! Men vissa lyssnade på det man sa och andra mer satt där tysta och sa inte ett skit! Sånt stör mig för visst, jag var också väldigt tyst i början när vi hade möte men han börjat pratat mer och visar framfötterna.
 
Imorgon bli det jobb och sen tar jag helg! Kanske blir långhelg då jag kanske inte ska jobba förrän torsdag. Hihi. Vi får se. :)
 
 
God natt ^^

Kommentarer
Postat av: Sandra Saandriiie Åhfelt

Kuul att du är med och tävlar i min blogg :))! Hoppas allt är bra med dig. :)
Göra något skoj i helgen :)? KRAAAAM!

2013-01-10 @ 21:20:20
URL: http://saandriiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback